Edibaby yediğin çocuğa gidiyor saçmalığına kanma öncelikle💁🏻♀️ çocuk için alman gereken kalori 300-400 falan. Yani iki kişilik yemek yemene, vitamin vitamin deyip her şeyi tüketmene gerek yok 😊 öğle yemeklerinde ağır ve çok yeme, akşam yemeğinde salata ve az yağlı yemeklerle beslen ve çok aç hissetiğinde beş on kuruyemiş veya bir meyve ye. Hamurişi, abur cubur yeme tamamdır 🤟🏻🤟🏻 26+1 oldum bugün 4 kilo 600 gram oldum ve bebeğim de asla zayıf değil hatta birçok bebeğe göre fazlaca kilolu 😍