elifnurrrr
Çok zorlama kendini çok iyi anlıyorum seni. Benim de kabızlık oluyor ve düşük tehtidim var. Kavanoza zeytin yağı ve kuru incir koy beklet oradan sabah aç karnına her gün bir tane iç. Arkasından ılık su iç. Kayısı da yiyebilirsin. Suyu bol içiyormuşsun zaten. O da önemli. Badem-ceviz gibi şeyler de iyi geliyor. Ben geçenler de yine kabız olmuştum. Bir hareketlilik var ama çıkış yoktu. O gün canım patlamış mısır çekmişti. Yedikten 40 dk sonra çıktım. Sonra aklıma geldi benim ilk başta da tedaviden kaynaklı sıkıntılarım olmuştu. Beraber çalıştığımız doktorla konuşurken kabızlık da çok rahatsızlık veriyor dediğim de o kolay patlamış mısır ye demişti. Duphalac vermişti genel cerrahiye gitmiştim o kadar kötüydüm ki. O zaman mısırı denememiştim ilaç alıyorum artıl diye.