Anne18 suan sizin yasadiginiz şeyleri birebir yaşıyorum 10 gunluk karantinaya alindik esim belirtisiz atlatti ben 3 gündür grip gibiyim koku hic alamiyorum boğazım şiş atesim bi düşüyor bi yükseliyor bol bol limonlu su getiriyor esim ama iyi hissedmiyorum kendimi eve gelip testte yapmiyorlar yarin kendi imkanımızla doktora gidicez korkuyorum