Anne18 hiç korkma bende çok ağır bir şekilde atlattım 24 haftalıkken.şuan 27 haftalık hamileyim. Koku tat hala tam olarak gelmedi ama eşinle konuş gidip test ver sonrasında ise doktorunla görüş bana kan sulandırıcı verdi doktorum ben evde tedavi istedim filyasyon ekibi illa götürelim hastaneye dedi kabul etmedim ve eşim vurdu kan sulandırıcılarımı. Hava nemlendiricisi varsa mutlaka onu açık tut uyurken odan nemli olsun. Sirkeyle gargara yap zaten koku tat olmadığı için bişey olmuyor geçmiş olsun şimdiden 🙏🏼Sağlıkla kavuşursun bebene 🧿