kubusssss17 bsrasenocak hmm benim de 34+4 2321 gram geldi 32de 1750ydi almış baya diye seviniyorum ama yine de minyon benim kız ☺
As1995 kubusssss17 çok fark yok kuzumm muz ve kaşar peynir ye benim erken Doğum riskim ve tansiyonum sıkıntım var dua edin kızım saglıkla gelsin iki düsük yaşadım çok korkuyorum 😞
esengl_ NurSema01 maşallah ne güzel kilosu o kadar da dikkat ediyorum sağlıklı besleniyorum benim bebek zayıf mis
kubusssss17 As1995 yaa Allahın izniyle bir sıkıntı olmaz tatlım zaten yaşam sınırını geçtik hafta olarak 2 kilonun üstünğ küvöze bile almıyorlar diye duymuştum.. yemek konusuna gelince iştahım hiç yok kızım için zorluyorum kendimi ama nafile 😢
Senaayyildz 35+1 3050 kilo olmuşuz doktorumuz 37. Haftayla uyumlu kilosu diyet yapmalısınız bebek fazla kilo almıs dedi 🥺
KaanErkan-mom Senaayyildz Benim de 35 de 3 kilo olmuş dedi ama diyet filan demedi doktorum. Sadece iri bebek maşallah dedi.
kubusssss17 esengl_ haftamız aynı bebeklerimizin kilosu da yakın baya bana çok iyi dedi bazı doktorlar abartıyor bence. 3 üstü doğsunlarda doğduktan sonra daha çok kilo aldırırız insalah