Arkadaşlar tekrar merhaba 😊 Bugün eşim doktora gitti üroloji doktoruna ultrasyon ile yumurtalıklarını kontrol etmişler gayet sağlıklı hiç bir sıkıntı yok , hormon testleri de çok güzel sonuç doktor belki sprem bekletilmiştir ondan bu sonuç demiş tekrar istemiş, tekrar pazartesi yada salı gidip başka yere yaptıracak o sonuca göre yolumuza bakarız demiş , çok umutlu da konuşmamış ama umutsuzda konuşmamış benim anlamadığım herşey bu kadar normalken sayı neden düşük olur ki gerçekten oturup saatlerce ağlamak istiyorum artık