Arkadaşlar merhaba 2.5 yıllık evliyim , 2 yıldır çocuk istiyoruz ve korunmuyoruz geçen sene 1 kere kimyasal gebelik yaşadım ancak üzerinden 1 yıl geçmesine rağmen tekrar hamile kalmadığım için doktora gittik hormon testlerim yumurtlama oranlarım güzel eşimden sprem testi istendi (babasında da problem vardı ) ve eşimin testin de sprem sayısı normalde 15.000.000 olması gerekiyorken eşimin 800.000 ileri motil yüzdesi 7 fakat olması gereken 40mış ileri hızlı yüzdesi 4 %25 son olarak ileri yavaş yüzde3 normalde Buda 32 olması gerekiyormuş diğer değerler normal üroloji doktoruna sevkettiler orada daha net bilgi verirler dendi açıkçası içim çok kötü oldu bu kadar istediğim için morelim yerle birde denebilecek kıvamda. Böyle birşey yaşayan bilgisi olan tedavi ile düzeltebilen var mı? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim ☹️