Dilekiscn ben hamile olduğumu bilmediğim ay dişçiye gitmiş röntgen çektirmiştim bikaç gün sonrada hamile olduğumu öğrenmiştim bebek tam oluşma zamanları olduğu için oluşmadan gitmiş olabilr etkisi olur demişti ama olmayadabilr demişti
Bende çok üzülmştm röntgene girdim diye ama bilmiyordum bi taraftanda diyormki yaşayacağı olsaydı ne olursa olsun tutunurdu