Arkadaşlar merhaba 5+1 günlükken doktora gittim ve keseyi gördü, 12 mm 6 hafta ile uyumlu dedi, kalp atışını duyamadı, vajinadan bakayım istersen dedi ben Yok dedim. Haftaya tekrar gel dedi, ama ben bu hafta randevu alamadım, ayın 12 sine yer vardı. Çok sabırsızım ve korkuyorum. Çok istiyorduk eşimle ama olmuyordu bebeğimiz 2 kez kimyasal gebelik yaşamıştım. Ben de sorun yoktu ama eşimi sperm testi vermesi için çok zor ikna ettim. Eşim en son tartışmalarımıza dayanamayıp verdi sperm testi ve o ay hamile kaldım. Hamileyken sperm sonucunu aldım ve eşimin hareketsiz sperm oranı %85 idi, bir kadın doğumcu tanıdığım hamile kalman bi mucize deyince daha da telaşlandım. Eşim bunu bilmiyor. Ben de şimdi boş gebelikten korkuyorum. Bi bebeğimin kalp atışını duyabilsem. Boş gebelik belirti verir mi ? Benim midem bulanıyor.