Btlerva Arifcaninannesi onu bilmiyorum canım ben sormuştum oda erkek demişti daha sonra özele gitmiştim orda da söyledi erkek diye
Sed22-09 Arifcaninannesi ben özele gidiyorum 12+5im bugün öğrendim cinsiyetini canım ama devletler hemen söylemiyor diyolar ne kadar doğru bilmiyorum
Arifcaninannesi Sed22-09 himm belirtilerin neydi cnm bide cinsiyetiniz ben oglumdada tiksinme tek yaşadım bulantı yoktu kusmada bundada aynıyım bakalim
Sed22-09 Arifcaninannesi valla benim oldukça yüksek bulantılarım vardı hap sayesinde ayakta duruyorum doktor bugün %99 erkek olarak görüyorum dedi canım
Ayse2011 Arifcaninannesi ben ilk kızımda 13. Haftada ögrenmiştim devlet hastanesinde mükemmel bir doktorum vardı 10 sene öncesi hala aynı hastanede denk gelse gine giderim vallahi ama eskisi gibi randevu almak kolay değil.
Ayse2011 Arifcaninannesi işinin ehli güzel bir doktora denk gelirsen söyler. He çogunluk söylemiyor o ayrı.
Rabiasel Arifcaninannesi bebeğin pozisyonu da önemli ben 2 kere gittim özele cinsiyet için pozisyon hiç uygun değil di yüzde doksan kızdır demisti doktorum 6.aya gircem devlette ki doktorum da aynısını dedi