Arifcaninannesi Kızlar Çarşamba günü devlete randevum var 12+4 olacak cinsiyeti soylermi acaba geçen gittiğimde geriden geliyor dedi eğer devlet hastanesinde öğrenen varsa yazabilirmi
Oykuaygun Arifcaninannesi devlette söylemiyorlar diye biliyorum hatta bazı özel hastanelerde bile söylemiyorlar. Daha çok doktora bağlı
Ee3434 Arifcaninannesi bende 12+3 teyim 4 gün sonra randevum var söylerse doktor burdan paylaşacağım özele gidiyorum umarım söyler çok merak ediyorum 🤗
Zeynep_18 Arifcaninannesi ben devlete gidiyorum iki gün önce ikili test yaptırdım ama söylemedi,, 3 hafta sonra gel dedi bencede garanti olması daha iyi😊
mukaddesmasal Arifcaninannesi doktordan doktora değişiyor bazıları çok güzel ilgileniyor herşey sorabiliyorsun bazıları soru sorunca borçlu oluyorsun sen gene zor şansını dene çok çok kızar o kadar
Melike0642 Arifcaninannesi Orasını bilmiyorum canım ben özele gidiyorum orda söylüyorlar kesin değil tabi tahmin yapıyorlar
Arifcaninannesi Zeynep_18 orası öyle tabiki benim bebeğim geriden geliyor diye gidip bakicam uyumlu ise 15 haftada giderim
Arifcaninannesi mukaddesmasal daha önce cinsiyet dışında bişey sormuştum azaadi ama polis esiyim diye karşılığında çok güzel aldı benim gibi dilli biriyle ugrasamadi kendisi pes etti😝
AycanAycan19 Arifcaninannesi devlet soylemiyor ya bana 22 de soyleyeceklerdi suan 17+3 um ocak 25 de ayrintilida soyliycez dediler ama bn dayanamayip ozele gittim 17+1 de💙💙💙
Arifcaninannesi AycanAycan19 bende gideceğim özele cnm sadece geriden geliyordu haftasıyla uyumlu olmusmu ona baktiricam
Btlerva Arifcaninannesi ben ilk dogumumuda devlette yapmıştım ikinci gebeliğim şimdi yine devlete gidiyorum ikili tarama için gittigımde söylemişti doktor canım
Edakuz58 Mrba ben de devlete gdiyorum 18 +4 te ögrendim devlet soylemio bence gec ögrenmek cok iyi acele etmeyin 12 de kiz diyip 18 de flan erkek ckan cok bence bekleyin