Ygmrb 34_21_23 yaa benımde betam dün 2480 çıktı son adetim 10 kasım ve keseyi göremedim benimde mi geç döllenmedir ??
Ozgglt_ Nil-123 geç döllenme değilse kese oluşmuştur ama kalp atışı küçük olduğundan duyulmayabilir. Ama 6 haftalıkken duyanlarda var inşallah duyarsınız ve sağlıcakla güzel haberlerini alırsınız 🌸
Gamzeakd Nil-123 kese gözükür benim 5+3 te karnımdan ultrasonla gözüktü . Vajinal bile bakmadı yani ….
Nil-123 Ozgglt_ uygulamada bilgi veren kısımda bu aşama da kalp atışını duyarsın gibi bişe yazıyor ondan soruyorum bu verilen bilgiler gün gün doğru mu?
Ozgglt_ Nil-123 geç döllenmeyide hesaba katman lazım ama. O zaman tam tarihi tutmadığı için bazen duyulmayabiliyor. Ama geç döllenme değilse normal tarihini takip eden sağlıklı bir gebelikse duyuluyor.
Betullll99 Nil-123 8+5te duyduk canım gec döllenme olunca gec duyulabiliyor 10 haftaya kadar duyan var