Kızlar bebişlerin kilo ve boyunu öğrendiniz mi detaylı ultrasona girdiniz mi benim çok şükür her şeyin gayet iyi olduğunu söyledi doktorum daha önceden sorunlu gebeliğim vardı kalbim yerinden çıkacak gibiydi doktor muayene eder iken hatta sakin ol korkulacak bir durum yok dedi tam 21 haftalık iken detaylıya girdim kilomuzun 388 olduğunu söyledi boyu sanırsam 22 idi tam hatırlamıyorum heyecandan doktoruma gelişimini sordum böyle devam et iyi dedi bu arada bu zamana kadar sadece 2 kilo aldım