Ninatta bence uyutularak yapın, kürtaj başlı başına zor bir durum, ben de oldum uyutuldum. Onda bile uyanınca çok ağladım, uyutulmadan olsa eminim ki onu düşünürdüm sürekli. Beklemeden de yaptırın, ben 12 gün sonra kalbinin durduğunu öğrendim, dr iyi ki gelmişsiniz pıhtılaşma başlamış demişti.