Babygirlmother @zynb_ozkn günde 4taneye kadar parol içebiliyorsun birden fazla doktora danıştım hastane de çalıştığım için. Bende kullandım. Geçmiş olsun
B55 Benim eşimde pozitif çıktı bugün ikinci günü bende bugün test verdim halsizlik var bende de 36.haftadayımm insallah kötü Birsey olmaz çok korkuyorum napcamı da bilmiyorum kızlar