zynb_ozkn arkdaşlar dişim çok ağrıyor ve sadece minoset geçiriyor doktorum ilk ağrıcı kesici olarak onu vermişti ama ben şu an covitliyim kullansam bişey olurmu doktoruma mesaj attım ama henüz dönmedi
Minikhavucum Ben 21 haftalık gebeyim covid geçiriyorum şu anda doktorum bana eklem ağrısı İçin sorduğumda parol veya minoset içebilirsin dedi
zynb_ozkn Minikhavucum bana da doktorum ilk zamanlar baş ağrısı falan için minoset vermişti ama covitli oldğum için bilemedim çok felaket ağrıyor dişim duramıyorum artık ne yapmalıym bilmiyorum doktorum da bir türlü cevap vermedi
Minikhavucum Sedaaakiyiliiii benim ilk günler çok yoğun vücut ağrım oldu ilk test verdim negatif çıktı doktorum kendini takip et geçmezse 1 2 güne testi tekrarla dedi. Fakat benim ağrılarım geçti 3 gün sonra tekrar çok yoğun başlayınca dün yine test ve kan tahlili verdim çıktı. Kanda pıhtılaşma çıktı kab sulandırıcı iğne vuruyorum göbeğimden. Burnum tamamen tıkalı koku tat almıyorum şu an
Sedaaakiyiliiii Minikhavucum aynen benim de tat ve kokum yok ama başka sikayetimde yok çok şükür cumartesi pazar günleri biraz ağır grib gibi oldu ama. Ay cok korkuyorum ne zaman geçecek acaba
Minikhavucum zynb_ozkn karanfil deneyin isterseniz doktor dönüş yapana kadar oraya sıkıştırın diş etinizle dişiniz arasına biraz uyuşturur
Minikhavucum Sedaaakiyiliiii ben de bilmiyorum herkese göre değiştiriyor diyorlar net şekilde şu gün biter doktorlar bile bilemiyor seyrini inşallah en kısa zamanda kurtuluruz
zynb_ozkn Minikhavucum hiç bişey fayda etmedi ağlıcam artık herşey mi üst üste gelir ya çok kötüyüm ne yapacağımı şaşırdım artık 🥺😭şimdi bir çığlık atıcam resmen
Minikhavucum Sedaaakiyiliiii ilk negatif çıkan testimden itibaren mi saymam gerek yoksa ye pozitiften mi orası çok karışık Benim ben de tam bilemiyorum fakat ilk testte varsa ve çıkmadıysa 7. Günde, yeni yaptığım testte ise 2. Günde . Sizin kaçıncı günde gitti
Sedaaakiyiliiii Minikhavucum üçüncü günde gitti bı anda ama bilemedim covid.oldugumu temas üzerine gittik öyle çıktı
enfla kızlar bnde 4 gundur koku alamıyorm bugun test yaptrdm bırde kanda pıhtılasma cıktı ıgneye baslıcm ıgnelerı aldm doktor bı araladasa daha danısıp donecem sana dedı donmedı
enfla kızlar doktor aradı sımdı bnm esımn koronası 3 gun once karantınası bıttı 10 gundn sora bulas yok dıede evde maske takmadı bıdaha doktorda dıokı 27 gune kadar bulasabılıomus ya cocuguma gectyse bu nasıl bısey ya moralm bozuldu cok