alenrenas1 benim kardeşim ikeada aşan sorumlusu kendi kurdu sana söyle söyleyeyim malzemeyi zıyan ermeyin hiç bir marangoz onu kuramaz ikeadan destek isteyin çünkü gerçekten çok zor bir ürün 🤗 montaj için kaç para istiyorlar bilmiyorum ama sizin veya başka birinin kurması çok zor 🤗 ama mükemmel bir ürün severek kullanıyorum 🤗