bltern1 bende sigara kullanıyordum. Öğrendiğim andan 1 hafta sonra bırakabildim doktorum o süreçte günde 2 tane içebiliceğimi ve 1 dal sigaranın yanında bi bardak su içmem gerektiğini söyledi sanırım boğaza yapılmasın vs . Zaten o şekilde içmeye çalışınca bi keyif alamadım sigaramı da değiştirmiştim en hafif olanı almıştım o şekilde bıraktım