bltern1 Canım bende hamile olmadan önce günde 1 paket içiyordum ve bende işim gereği çok stresliyim.İlk 1 hafta günde 1 tane içtim ama sonra vicdan yaptım ve bıraktım.Yavrunun tüm hayatını etkileyecek sağlık durumu, karnında geçirdiği süre ve anne olarak ona verebileceğimiz tek şey bu.Lütfen içme çünkü oksijen değil karbonmonoksit soluyor,buda solunum yetmezliği,ciğerlerinin gelişmemesi yada daha büyük sorunlara sebep oluyor.Karnında minicik ve senin korumana ihtiyaç duyan bir yavrun var onu düşün,onunla geçireceğin güzel zamanları düşün ve lütfen bırak🙏🙏🙏