Sivasss benim doktorum da oladabilir ama düşük ihtimal umudunu kaybetme felan dedi ama sanırım stres olıyım diye çünkü hormonlarım çok etkileniyor Bi ay prolaktin yükseliyor tam düştü diyoruz troid çıkıyor tam onu düşürüyoruz hipofiz adenomum işleme geçiriyor hepsini hallettik tam kaldım dedim bu seferde 8 haftalık dış gebelik nasip değilmiş işte tüpümü kaybettim ama umutlarım hiç bitmiyor olucak inanıyorum 🤲