Arkadaşlar başına gelen varmı sormak istiyorum🙏4 ay önce dış gebelik geçirdim ve sağ tüpümü kaybettim bu ay yumurta takibine başladıkk ama yumurtlarım malesef sağ yumurtalıkta tarafta gelişti doktorum bu sekilde de ihtimal düşük ama kalabilirsin dedi bu şekilde hamile kalan oldu mu