Anneadayii_12 Yerleşme kanamanız nasıldı, nasıl anladınız rengi hangi renkti beni aydınlatır mısınız😇
NaneLimon36 Anneadayii_12 açık kahverengi akıntı şeklindeydi adetten 3-4 gün önce geldi sonra kesildi
Anneolmak38 Anneadayii_12 Adetime 5 gün kala kahverengi leke ve hafif acık pembe gelmişti erken adet oldugumu sandım ama bebiş varmıs maalesef düşük oldu
Birtane2307 Anneadayii_12 ben 6 hafta 5 gunluk gebeyim daha yeni birkac gundur yerlesme lekelerim geliyor bugun doktora gittim benimki kahverengi akinti peceteye kucuk geliyor ikinci silişimde gelmiyor oyle cok degil
esrosSs benim ağrım oldu herhalde regli oldum dedim, kahverengi leke gelmişti. regli oldum dedim ☺️ sonra bi baktım devamı yok , sonra hamiş olduğumu öğrendim
Anneadayii_12 Birtane2307 ama o kişiden kişiye göre değişiyor canım kimisi 5 gün önce geliyor gününden kimisi 10 gün önceden
Anneadayii_12 Birtane2307 kısmet canım yorumlar da da dediğim gibi bazen erken görülebiliyor doktoruna sorabilirsin
Birtane2307 Anneadayii_12 aynen oyle valla belli olmuyor genelde adetten once geliyor diyorlar bazilarininki ise gebeyken geliyor
HasretYildirim Anneadayii_12 benim 6+4 ken gelmişti canım son regl tarihimden 20 gün sonra falan sanırım yani onunla alakası yok bence bazılarında hiç olmuyor mesela
Birtane2307 Bebegimgeliyo bende bir iki haftaya olur ama cok kanama degil Kahve akinti seklinde peceteye gelir benimki oyle
ZeynAnk Anneadayii_12 açık kahverengiydi tam kan gibi değildi 1 damla geldi kan gibi değil akıntı gibi ertesi gün 2 damla olarak geldi daha sonra peçeteyle silince geliyordu koyu kahverengi. Reglimden 4 gün önce oldu 2-3 gün sürdü ama dediğim gibi çok çok azdı. Şuan 4+4′üm 1 haftadır gelmiyor