Yasemin301 yani benim yanlış hatırlamıyorsam 2 çıkmıştı değerim. Doktorum gayet iyi demişti. Çünkü her ay günü gününe adet olurum hiç şaşmaz. Yumurtlama bile hep aynı güne denk gelir. Yumurta çokluğu evet bennde duydum adet düzensiliği yapabiliyor o yüzden zaten çok var galiba.