Nurunannesiii12 Pammuk inan bilmiyorum ustte kalsın bi bilen yazabilir. Google bakıp ordan da bulabilirsin doktoruna da danışabilirsin.
endobeybi Pammuk amh çok yüksek, polikistik olduğunuzdan sanırım. Anti rubella yüksekse kızamıkçıkla ilgilidir, ya aşı oldunuz ya da hastalığı geçirdiniz bağışıklığınız var demek korkmayın o iyi bişey.
Msd26 Pammuk amh yumurta rezervini gösteren bi testtir düşük çıkması sıkıntı ama polikistik over sendromunda normal değerinden Yüksek çıkıyor. Rubella olanda kızamikçık gebelikte kızamaıkçık olması istenmez bebeğe zarar verir onun antikor testini yaparlar ki geçirme olasılığınız var mı diye onunla yüksek olması vücudunuzun bağışıklık kazandığımı gösterir
Msd26 Pammuk o bi tanı testi gibi birşey yani yüksek çıkıyor vücuduma zarar veriyor gibi düşünmeyin pco tedavinizi aksatmayın sadece
iremgun Pammuk pko mu var acaba çok emin değilim ama o zaman bira yüksek çıkıyor siye hatırlıyorum benim test sonucmdan
Pammuk iremgun pko bende var doktorumla konuştum bu yumurta rezervini gösteriyormuş yüksek olması çok iyiymiş baya bi yumurta var anlamına geliyormuş düşük olmadı iyi bişey değilniş
iremgun Pammuk ever biliyorum ben belli değwrin üstünde olduğunda sorun olduğunu duymuştum ama demek yanlış biliyorum. O zaöan çok güzel 😊
Yasemin301 iremgun aslinda sorun şöyle ki degeri cok yuksek olup yumurtlayamayan cok oluyor tüp bebekte mesela cok yumurta toplaniyor ama kalitesiz,