AyseguLena Ozge1708 Ahsenleyl deneyeceğim kızlar çok teşekkür ederim ♥️ İnşallah atlatırız bu zamanlarıda kucağımıza alırız sağlıkla 🙏🏻
mrvears AyseguLena ben o iğneden belki 30 40 kutu kullanmışımdır bi zaman sonra geçiyor ağrı hissetmiyorsunuz. Ben 3 günde bir vuruluyordum yapan kişiden rica edin yavaş yavaş yapsın o zaman daha az yakıyor bende birde çok kaşıntı oluyordu iğne yerinde
AyseguLena mrvears bu gittiğimde söyleyeceğim zaten daha dikkatli ve yavaş yapsın diye ya da başka bir hemşire varsa bu seferlik ondan rica edeceğim bakalım
NiceNice AyseguLena ben denedim canım çok faydasını gördüm. Ovalardan açıyor illa ki ama zamanla alışıyorsun hele Ütüyle havlu olayımı yaptın mı o iğne yerin kuş gibi hafifliyor ☺️