AyseguLena Kızlar 6 haftalığım iki haftadır proluton iğne vuruluyorum fakat inanılmaz ağrı ve kasılma yapıyor ne yürüyebiliyorum ne yatabiliyorum. Sizde de böyle mi 🥺
mavis24 AyseguLena evet baya agrı yapan bi iğne ama etkili bi iğne mecbur katlanıcaksın normal bi agrı çözümü yok maalesef
NiceNice Bir_anne12 AyseguLena @mavis24 canım iğne yerlerinize eşiniz kolonya döküp masaj yapsın top gibi oluyor ya iğne yeri o topluk dağılsın sonrasında Ütüyle havluyu ısıtsın iğne yerinizin üstüne koyun yavaş yavaş bastırın havluyu. Çok canınız yanacak ama oturup kalkarken ve yürürken rahat hareket edersiniz. Diğer iğneye sıra gelince kalça da top ödemler olmadığı İÇİN daha rahat vurunursunuz. Ama bu işlemi kan sulandırıcı iğnelerim yerine yapmayın. Oraya sıcak değdirmeyin.
Minikkus2021 AyseguLena Bende ilk 3 ay kullandim ne oturablyosun ne yatablysn ne yürüyeblyosun mahfediyo insani ama bebişlerimiz için katlanmak zorundayiz 🤗çok yağlı bi iğne o yuzden herkeste ayni oluyo.
AyseguLena Bir_anne12 bende topallıyorum inanılmaz kasılıyor kalçam rahat hareket edemiyorum birde oksapar iğne oluyorum maffettiler beni şimdiden 🥺
AyseguLena mavis24 evet bebeklerimiz iyi olsunda katlanırım sıkıntı yok, sadece bende mi bu kadar etkili diye merak ettim 🤭
mavis24 AyseguLena merak etme baya ağır iğne yağlı ondan resmen kitliyo insanı bende düşük tehlikesine karşı kullandım 4 iğne tek vurdum haftada 1 ama haftada 1 olmasına rağmen kalcamdaki agrı gecmiyodu ama baya etki etti bende acısını unuttum 😂
AyseguLena mavis24 bende şuan öyle, haftada 1 dört kutu verdi dün ikincisini oldum şuan yine felcim 😂🤦🏻♀️
mavis24 NiceNice ben artık kullanmıyorum inşallah gerek kalmaz bi daha ama kullanırsam tekrar dediğinizi yapıcam mutlaka teşekkür ederim 🦋
NiceNice AyseguLena rica ederim canım benim bebeğim tüp bebek 4 ay Protestan vuruldum hergün son çare dene yanıla bu yöntemi buldum birde dr apru yapıyor yerleri diye bir krem vermişti ama hatırlamıyorum şu an
AyseguLena NiceNice eşim ovalayım diyor hep ama ben dokundurtamıyorum bile sanki kemiğim etime batıyor 🤦🏻♀️ bakalım bide dediğin gibi yaparsak belki rahatlatır denemekte fayda var 🥰
Minikkus2021 AyseguLena Ben buz koyuyordum iğne yerine bi kaç dk bekletyrdum biraz rahatlatyrdu.Ama bilemem tabi sizde işe yararmi
NiceNice AyseguLena ben denedim canım çok faydasını gördüm. Ovalardan açıyor illa ki ama zamanla alışıyorsun hele Ütüyle havlu olayımı yaptın mı o iğne yerin kuş gibi hafifliyor ☺️
AyseguLena Minikkus2021 onuda deneyeceğim canım herşeyi deneye yanıla bulacağız artık çünkü böyle ne yemek yapabiliyorum ne evi toplayabiliyorum elim kolum bağlandı resmen
Ahsenleyl AyseguLena ben de kullandım ama dayanılmayacak bir ağrı olmadı hiç,iğneden sonra bi üç dört dakika orayı ovun dağılmasını sağlayın bir de bu şekilde deneyin
AyseguLena Ahsenleyl ya bende işte acaba sağlık ocağındaki kız mı düzgün vuramıyor onu sorguluyorum benim canım kolay kolay yanmaz çünkü hayatımda ilk defa böyle bir ilaç gördüm canımı acıtan ağrıtan
Ozge1708 AyseguLena Ben tüp bebekle hamileyim. 20 hafta haftada 1 vuruldum canm ilk vurulmam dışında agri aci olmadı. Eve gelince orayi ovaliyordum dagilsin diye hic acı agri yasamadm.
AyseguLena Ozge1708 ben dokunamıyorum işte herhalde dokunsam belki daha iyi olacak benim için 🙄 haftaya bide ovayım bakayım yapacak bir şey yok
AyseguLena Ozge1708 Ahsenleyl deneyeceğim kızlar çok teşekkür ederim ♥️ İnşallah atlatırız bu zamanlarıda kucağımıza alırız sağlıkla 🙏🏻