Sibbeell Benim de yarin belli olacak transfer günüm coom heyecanliyim deneyimlemek degisik bir his olacak. Hayirlisi olsun hakkimizda kizlaaaar 💕
Seymaa30 Sukranender_21 rabbim hayırlısını versin inşallah güzel sonuç alırız tüm bu yolda savaş verenler olarak ☺️
Seymaa30 Elifatly benimde 12 Ocak’ta olcak transferim tarihlerimiz arka arkaymış🤗sanada iğne ilaç verdiler mi canım
Elifatly Seymaa30 iğnenin henüz zamanı değil ama evet iğne de yapılacak. şu an sadece folik asit coraspin estrofem kullanıyorum
Seymaa30 Elifatly iğneyi kendin mi vurcan vurdurcan mı canım ben ilk vurulduğum iğneleri hastanede vurdurdum şimdi kullanacaklarımı kendim vurmak istiyorum ama bi yandan da yanlış bişey yapmaktan korkuyorum
Elifatly Seymaa30 hemşireler sana gösteriyor zaten çok kolay vuruluyor. Acıtmıyor da. Ama kalçadan yapılacak olanlar var onu hemşirenin vurması gerekiyor.