Simya34 Arkadaşlar merhaba 3.gün embriyosunda transfer sonrası tutunma ne zaman başlar?Bugün 6. Gün benim.Belirti yok merak ettim:)
Tugcekkkkk Simya34 bana 5 gün embriyosu dondurulmuş kem çözülüp koyuldu. Hiç bir belirti yoktu ama 7.gün idrarda çift çizgiyi gördüm. Şu an 11+6yız.darısı basına. Etraftan duyduğum kadarıyla adet gibi ağrı oluyormuş ama bende olmadı
mercimeginanne Simya34 transferin 8. Günü ben kan verdim 99 çıkmıştı. 🙈 çoktan yerleşmiştir. Umarım hayırlınhaberler alırsın. Benmde belirtim yoktu hatta tutmadı diye erken kan verdim
Simya34 mercimeginanne hayırlı olsun canım.Ya bence tüp bebekte normal hamileliğe göre belirti olmuyor çok fazla sanki.Ben geçen yıl normal yolla kaldım belirtim fazlaydı şimdi onla kıyaslayınca moralim bozuluyor
mercimeginanne Simya34 her gebelik bir değildir :) tüp bebekle normal gebeliğinde farkı yok cnm. Bazen psikolojikte olabiliyor :) sıkma canını bir iki güne kan ver öğrenirsin hayırlısıyla :)
mercimeginanne Leylaaa38 hayırlısı olsun inşallah Rabbim gönlündekini versin :) stres yapma sakın gerisini Allaha bırak cnm :)
Elifatly Leylaaa38 aynı zamanlarda transfer olacaz hakkımızda hayırlısı olsun içini ferah tut ilkler hep tutar diyorlar 😍
Seymaa30 Elifatly benimde 12 Ocak’ta olcak transferim tarihlerimiz arka arkaymış🤗sanada iğne ilaç verdiler mi canım
Elifatly Leylaaa38 ben bu aralar biraz korkuyorum da ondan dedim ya kendi içimdekini dışa vurmuş gibi oldum 😑