Aynı durumu yaşıyorum detaylı kan ve idrar istedi ama iki teste 300 lira diyor özel dedim yarın erken gidebilirsem devlette yaptırayım randevu da alınmıyor devlette, randevusuz kabul ederler mi blmyrum şansımı deneyeceğim yoksa mecbur 300 lirayı paşa paşa vereceğim 🙄 Valla sinir oluyorum ya özelde zaten 200e yakın muayene ücreti veriyoruz üstüne bir kan bir idrara bu kadar diyorlar korona bize iyi gelmedi eskiden erken gidip randevusuz giriyorduk ne güzel devlette