[silindi] 5+2 den selamlar, mide bulantim yok ama korkunc bir istahsizligim var. Bir de depresif ve uykulu bir moddayim. 6 ocakta kontrolum var bos gebeliktir diye aklim cikiyo :(
Daniay annebalim 26 yaşındayım 😊 kasık agrısı ve bel agrısı dışında iyi gidiyor gibi şimdilik benim bulantım henüz yok sabah uyandığımda böyle açlık hissi mi desem bulantı mı karar veremiyorum😅 Sizin nasıl ilerliyor ❤️
Svmm0707 Mom4 canım cuma günü bende 6+5 olucam cuma günü gitsem duyabilirmiyim acaba doktor tam 7 haftasında çağırmıştı ama 2 günden bişey olurmu sence
DidEmre Mom4 merhaba bn de 6+1 im .bugün gittik hem bebeği hem kalp atışını gördük. Kalp atışı için sesı actı ses derinden geliyor küçük olduğu için dedi doktor..ama usg de kalbin attığını gördük. Sızde ses net duyuldu mu .2 hafta sonra cok net duyulur dedi doktor bıze
Mom4 Svmm0707 hastanedeki cihaza göre değişiyo yoksa 6.haftada duyuluyor genelde gitsen duyabilirsn bence
Svmm0707 gulbhr ben gördüm canım hamile olduğum gün 4 haftalıktı o günde gördüm küçüktü biraz ama 5 haftada yine gittik daha net gördüm
AyseguLena 5+6 bende, sat 13 kasım 😍 2düşüğüm oldu daha öncesinde, şuan da oksapar 4000mg ve prolutan iğne kullanıyorum. İlk haftalar inanılmaz sinirli ve uykuluydum şimdide çok depresifim ve sabahları bulantım oluyor 👀