mervekabal annebalim Napiyosun da geçiyor ben ağlıyorum yemek yemeyi çok seviyorum ama yemek daha yapamıyorum cidden çok kötü geçmiyorda
annebalim mervekabal ay bende aşırı yerdim dün değil önceki gün sadece su içtim hiçbir şey yemedim bi de çalışıyorum eve gidince yemek yapmaya hiç dermanım olmuyor 😣😅
Daniay annebalim 26 yaşındayım 😊 kasık agrısı ve bel agrısı dışında iyi gidiyor gibi şimdilik benim bulantım henüz yok sabah uyandığımda böyle açlık hissi mi desem bulantı mı karar veremiyorum😅 Sizin nasıl ilerliyor ❤️