Astadavistabeybi Benim doktorum şu an bebek normal doğum pozisyonunda dedi kanalda değil sanırım karnım çok aşşağa düştü ama çatı muaynesinde açıklıgım yoktu ilk hamileliğimde mesela oğlumda 38. Haftada 2cm açıklıgım vardı kanaldaydı ve 40+1 de gelmişti doğum kanalına girdiğini çatı muaynesinde anlıyolar