Astadavistabeybi Bunu hiç hisseden oldu mu ? Kimisi göbek düşer vs diyor ama ben böyle sancısal veya başka bir şey yaşayıp hastaneye gittiğinde doktor bebek kanala girmiş dedi mi ? Acaba anlar mıyız o zamanı
Girlpowerbabe Astadavistabeybi ben anormal bişey hissetmedim ama doktor kafası kanala ilerlemiş dedi🤔
insan_insan Astadavistabeybi dün başka bir konuda yazmıştım benim sanki bacak aramda birler var gibiydi bacaklarım kapanmıyor gibiydi kanala girmiş olabilir mi diye dün doktora gittik söyledim doktora dedi ki bu aşağı inmiş baya kafası ondan öyle niyeti bozmuş dedi 🙊 benim belirtil böyle oldu ama karnım inmedi
Dilara12 Astadavistabeybi ya bende afedersiniz alt tarafımda baskı dolgunluk gibi şeyler hissediyorum normal mi acaba? Ama daha 31+2 günlük gebeyim
Ece96 Dilara12 33 haftaligim bende oyleyim asagi bastiriyor bide ama dun kontroldeydim hersey yolundaydi. Bi an cikicak saniyorum oyle bi baski dolgunluk
Astadavistabeybi Dilara12 valla bende öyle hissetmiştim doktora gittim 1 gece yatış vermişti 1 cm açılma var demişti ama aynı şey mi bilmiyorum canım
Duygusuz Astadavistabeybi bende 31 haftalıgım suan 3 gündür falan karnım asagı inmiş gibi gözüküyor ve bebekte cok cok asagıda oynuyor bende tedirginim.
Dilara12 Ece96 evet evet bende 2 gün önce kontroldeydim bi sıkıntı yok dedi doktor ama yinede korkuyorum
Denizkubra Astadavistabeybi benimki 32de kafasi asgiya donmstu 35te tekrr çatı muayensi icin gttgmzde basi dogum kanalina girmiş demişti doktrm ama ben oyle aşırı bisey hisstmmstm ama tam vajinamn orda oldgnu cok rahat hissdblyrm oynadgi zaman kacnci haftanzdasnz siz
Denizkubra Astadavistabeybi simdi yazdgnz gibi aşırı bir agriysa sorun yada görünün belki aclma vardr aşırı bir ağrı ise ama yavas yavas dogm yaklstgi icinde olablr bence
Aynurr16 Astadavistabeybi evet karın düşer diyo herkes doktorlarda benimki yerleşmiş ama karnım düşmedi bide kanala girme şeyi vajinada elektrik çarpması gibi oluyomuş sinirlere baskı yaptığı için
Yldz3 Aynurr16 yok ya bende öyle olmadı 30 da baş aşağı pozisyon almıştı 37 haftalık şuan kanala girmiş ben de alt karın ağrısı olarak hissettim sanki karnımın altında bir şey varmış gibi hissediyordum kişiden kişiye değişiyor bence
Astadavistabeybi Aynurr16 benim karnımda düşmedi ama kemiklerim sızlıyor bel ağrım dünden beri geçmedi zaten
Nureroglu Aynurr16 yani böyle karıncalanma gibi bi his mi acaba bende öyle bir şeyler hissediyorum bide bugün sanki biraz aşağı inmiş gibi yarın kontrolüm war inşallah herşey yolundadır
Sevgiinur Aynurr16 aaa benim bu aralar öyle oluyor ama kontrolüm haftaya . Sık sık olmadığı için fazla önemsemedim 33 haftalığım bu arada
Astadavistabeybi Yldz3 ya benim altın alt tarafı değilde alt taraf kemiklerim çok ağrıyor kemikler ayrılıyor sanki
Astadavistabeybi Yldz3 makatta baskı bugün başladı dünden beri bacak ile genital bölge arası kemikler varya orası çok ağrıyor kemiğim evin içinde yürürken acı hisse var