Tugceince sağol canım. Doğum yaptığım gün kalktım ayağa hekimle.alakali bı sıkıntı yok şükür ben belden uyusturmazlar platinlarden dolayı diye düşünüyordum ama belden uyusturdular şükür bir sıkıntı olmadı. Sezeryan yerim ağrıyor sadece daha toparlayamadim