Herkese merhabalar arkadaslar çok şükür buraya yazmak bana da nasip oldu. Bugün 38+5 olacaktık sezeryan günümüzdü ama oğlum 2 gün daha dayanamayıp Çarşamba günü gelmeye karar verdi. Sabah uyandığımda kanamam vardı. Plesantam rahim ağzında olduğu için kanamam olmasi normaldi. Apar topar hastaneye gittik hemen sezeryana aldilar. Belden uyusturdular ben genel istiyordum aslında ama iyiki bu şekilde olmuş pişman olmadım. Ameliyata girdikten 15 dk sonra minik oğlumun sesini duydum o an inanın paha biçilemez. 2940 Gr 48 cm doğdu benm miniğim. Çok şükür ikimizde iyiyiz evimizdeyiz. Yavaş yavaş toparlaniyoruz. Allah ım bu duyguyu isteyen herkese nasip etsin hepinize hayırlı doğumlar Allah ım yavrularimizi bizlere bağışlasın. Bu arada 3. Gün ama sütüm hala gelmedi tek sıkıntım bu şimdi dua ederseniz sevinirim arkadaşlar Allah yar ve yardımcınız olsun...