asenatrk aser_cgnfrkn Bende pişik olmaması için prima tercih ettim bakalım nolucak eğer beğenmezsem değiştiricem zaten
aser_cgnfrkn asenatrk ben primadan çok memnundum ilk oğlumda inşallah bunda da öyle olur. Sağlıkla gelsin kuzucuklar inşallah 🤲🏻🐣
momteacher asenatrk 1paket 70li 1numara prima premium, 1paket 40lı 2numara sleepy aldım, doğumdan sonra kiloya göre alırım die düşünüyorum, prima ile devam etmiycem, sleepy ve minies deniycem
Sedosunuz Ben hiç yenidoğan almadım oğlumda almıştım prematüre doğmasına rağmen 120 tane elimde kaldı cabuk büyüyorlar bu bebeğine 2 numara 240 tane aldım molfix trendyolda indirim vardı 110 tl ye umarım buda elimde kalmaz 🤭
HYM asenatrk aynen cnm fazla stok yapmaya gerek yok indirimleri takip ediyorum birartane 1 ve 2 numara bez alcam
Sedosunuz asenatrk yeter canım bitince stok yap al yenidoğan verilen para hep boşa gidiyor kıyafette olsa bezde olsa 🙃
OMAYBABY asenatrk sleppynin hoşgeldin paketini aldım 20 adet 1 numara 20 adet 2 numara bez 3 paket ıslak mendil 10 lu alt açma var içinde civilden 53₺ Ye aldım
asenatrk OMAYBABY ay çok iyi almışsınız ben Muğla/Fethiyede yaşıyorum olduğum yerde civil yok e bebekten alıyorum yada internetten bezide hepsiburadanın indiriminden aldım
pitircikannesi1 asenatrk çoğu tanıdığım günde 10 _ 11 tane gittiğini söylemişti cnm bağırsakları ilk zamanlar çok çalışıyor. Günde 10 adet kullansak 21 günde bitiyor 1 numara. Ilk zamanlar bebekler sık sık değiştiriyor 1 ay gitmez o paket cnm
asenatrk pitircikannesi1 10 muu😳😳 ciddimisinz çok fazla değilmi ya günde 10 tane 🤣 ben bide prima aldım eğer memnun kalmazsam değişirim diye az aldım
pitircikannesi1 asenatrk alt komşum yeni doğum yaptı canim o da söyledi aynısını. Benim de 22 aylık ikiz bebeklerim var ilk zamanlar da fazla kullanılıyor aynen . Ben elimde kalacağını düşünmüyorum çünkü dediğim gibi en fazla 1 ay gidecek bir numara onu bitirir 2 numara geçerim sonra inşallah 😊 ikizlere bez yeni bebeğe bez kampanya indirim buldukça alıyorum bezleri mecburen 😀 210 lu bez de 94 buçuk tl idi kasım indiriminden aldım. En kötüsü elimde dai kalsa hediye götürürüm bebek görmesinde küçük küçük paketler halinde çünkü 42 li şekilde
asenatrk pitircikannesi1 Dediğim gibi ilk hamileliğim bilmiyorum ne kadar kullanıcam günde 10 tane gittiğini ilk kez duydum 🙈🙈 bende bittikçe alırım artık sıkıntı olmaz bez konusunda