asenatrk Arkadaşlar yeni doğan bebek bezi kaçlı ve kaç paket alınmalı? Tecrübeli anne adaylarından cevaplar bekliyorum 🥰
neslihann87 asenatrk 2 paket 48 liydi sanırım ama 2.paketin yarısını kullanamadan 2 numaraya geçtik fazla almayın elinizde kalır
HYM Bende şuan onu düşünüyorum 2.çocuğum olmasına rağmen herşeyi ilk defa yaşıyormuşum gibi bez bebeğin kilosuna bağlı ben yeni doğan 120 li bir paket alıcam gerek olursa yine alırım asenatrk
Gull_94 asenatrk ben haftlık alıyodum ıcınde 20 adet olıypdu galıba ılk ay 1 numara kullandk hemen 2 ye gectık fazla almayın bence cabuk buyuyolar
asenatrk neslihann87 Teşekkür ederim bende bir paket 70li aldım daha almam gerekiyor mu acaba diye merak ettim
asenatrk HYM Yeni doğan bebekler çok çabuk büyüyormuş bezde olmuyormuş büyüdüğü için haliyle o yüzden sormak istedim 70li aldım şimdilik ihtiyaç olursa yine alırım bende
neslihann87 asenatrk rica ederim çok hızlı büyüyolar oğlum 3 aylık ve 3 numara molfix kullanıyorum şuan şimdilik yeterli hayırlısıyla bi doğsun kuzucuk duruma göre alırsınız
HYM asenatrk aynen cnm fazla stok yapmaya gerek yok indirimleri takip ediyorum birartane 1 ve 2 numara bez alcam
asenatrk Gull_94 Çok teşekkür ederim bizde şimdilik 1 numara 1 paket aldık stoklamayı düşündük ama bilemedik olurmu olmaz mı diye iyiki almamışız çok fazla
Gull_94 asenatrk yanı eger hafta ıcı veya haftalk alabılıyosanız hıc gerek yok cunku kıyafetler bıle ıkıncı aya gıydıremedım bırden buyudu en ıyısı ay ay almak buyudukce
asenatrk Gull_94 Evet o yüzden ben yenidoğan pek kıyafet almadım 3-6 aldım genellikle zaten etiketle birebir bedenleri aynı olmuyor 🥰 bakalım hayırlısı olsun ilk gebelik biraz acemilik var
Gull_94 asenatrk saglıkla kucagınıza alırsınız ınsallah 🌼acemılkmher hamılelkte aynı oluyo ıkncı benm ılk mıs gb snkı😂ama en azından bu konularda tecrbe edındık em dogrusu boyle
pitircikannesi1 asenatrk bir paket 210 lu 1 numara sleepy, bir paket 210 lu 2 numara sleepy, iki paket 136 lı 3 numara sleepy bez aldım. 12 lı de sleepy yeni doğan ıslak havlu aldım.
asenatrk pitircikannesi1 210 tane yenidoğan fazla değil mi? Gerçi her bebeğin gelişimi farklı ama çok çabuk büyüyolarmış ilk 1 ay
aser_cgnfrkn asenatrk günde ortalama 6 bez değiştirildiğini varsayarsak çok değil aslında☺️Ben ilk oğlumda 2 paket bir numara kullanmıştım. Tabi bebeğin kilo durumuyla da çok ilişkili. Bir de prima sleepye göre boyut olarak daha büyük.
pitircikannesi1 asenatrk çoğu tanıdığım günde 10 _ 11 tane gittiğini söylemişti cnm bağırsakları ilk zamanlar çok çalışıyor. Günde 10 adet kullansak 21 günde bitiyor 1 numara. Ilk zamanlar bebekler sık sık değiştiriyor 1 ay gitmez o paket cnm
Kadze asenatrk çabuk büyüyorlar ilk etapta bir paket al huyukse küçükse iki paket (iç adedi yani) yetmezse ozmn alirsin çünkü genelde kalio yenidoğanlar
asenatrk aser_cgnfrkn Bende pişik olmaması için prima tercih ettim bakalım nolucak eğer beğenmezsem değiştiricem zaten
Gizemceylan asenatrk ben az almayı düşünüyorum hatta başlangıç paketleri varmış onlardan alayım diyorum denemek lazım önce 🌸