Kızlar benden açlık ve tokluk olarak 2 tane kan alındı 1 saat arayla . Ama sadece sistemde glukoz tokluk şekeri 200.4 yazıyor . Geçen ay 95 ti. Yükselmiş heralde. Ama sabahı vişne suyu poğaça yemiştim . Açken de tam aç değildim aslında kahvaltı yapali en fazla 1-1.5 saat olmuştu ama Dr ver olsun dedi. Yani acaba sonuç yanıltır mi diye düşünüyorum. Birde ben çayı bile şekersiz içiyorum . Çikolata abur cubur yemiyorum . Sizce çok mu kötü korktum bişey olcak diye