Mvi devlet de akçadağ da çağdaş hocaya gittim 40 dk merkeze, eşim de yanımda içeri girdi özel gibiydi. bir de mehmet murat altındağ a gittim merkez devlette.üniversiteyi hiç bilmiyorum. ama genel düşüncem eğer normal düşünüyorsanız devlet e gidin.üniversiteyi bilmiyorum ama. özelde bir bahaneyle sezaryen yapıyorlar. kim gittiyse öyle oldu genelde. eşiniz olsun diyorsanız devlette yok tabiki.