Baloglusumm ben merkezden akçadağ a gidiyorum kontrollere devlet hastanesine özel gibi sakin temiz ilgili bir doktor Çağdaş hoca. bazen mehmet murat a gidiyorum.yarın 34 olacağım doğumu devlet de yapacağım. hiç özel düşünmüyorum. hastanede çalışan arkadaşım var servisi doğumhaneyi vs görmüş tertemiz diyor. normal doğum iatiyorsanız devlet e gidin.hastane de yeni.