Gozdeeb Dndulgr ilk gebeligimdede gittim simdi 2.ye hamileyim hala gidiyorum. Hicbir sikinti yasamadim. Ama ben 15 senedir fln yaptiriyorum. Ilk defa yaptircaksan kendini kasarsan dogumu baslatabilirsin. Zaten yaptiriyorsan bisicik olmaz
Nilfer123 Dndulgr ben 37 de gittim 39 u geçtim erken gelir diye hiç hi sıkıntı yok ama doğumun çok yaklaşmış yırtılma olabilir agda da
Dndulgr Nilfer123 yok olmaz umarım. Çünkü çok uzamadı.önceki gittiğim uzundu. Onda bile beklediğim kadar acımadı
[silindi] Dndulgr benim kuaforum ben son bir ay hamilelere agda yapmiyorum, yapilmasi da dogru degil demisti. Gunleri ona gore ayarlayip cikarsa da kendim hallederim heralde, gitmem
Dndulgr MihricanA aynen git bence en iyisi. Çift maske takıp. Kendi örtünü götür. Gelince her şeyi makina ya attım. Direkt banyo sonra da. 😊
MihricanA Dndulgr Benim kuaför de bana özel dezenfekte ediyor sağolsun bayılıyorum hamilelere özel davranan kuaförlere 😂