dnayns Ben 39.haftaya girdim halâ var. 2 ay önce epey kaşıntılı mantar oldu Gynomax fitil kullandım. O ay içinde geçti, şimdi yine akıntım o şekilde oluyor ama kaşıntı olmadığı için pek üstünde durmuyorum 🤷🏻♀️
mucizemARAS dnayns benimde kaşıntı koku falan yok ama ıslaklık hissediyorum ve bir kaç gün arayla yeşil katı bişey görüyorum merkeze kendi doktorum gidemezsem devlet hastanesine gitsem sıkıntı olurmu acaba
dnayns mucizemARAS yo neden olsun. Benim ağrıdan sızıdan akıntı düşünecek halim kalmadı 😃 Ne dediğini buraya da yazarsan sevinirim geçmiş olsun
mucizemARAS Rmeysa_1661 bende tahlil verdimde cıkmadı bişey ama bikaç gündür memlekete gidip geldim falan artış oldu sıvı aktıgını hissediyorum haftada bir gibide o yeşil katı şey işte off gecmi farkettim acaba
Rmeysa_1661 mucizemARAS idrar tahlilinde çıkmıyor zaten vajina ağzında oluşan bir bakteri sen şikayetini doktora söylüyorsun o sana uygun tedaviyi veriyor. Devlet hastanesi bakar ama randevusuz hasta kabulu yok randevu alıp gidersiniz. Endişe etmeyin bebeğe zararı olan bir bakteri değil
mucizemARAS Rmeysa_1661 doktoruma gidemezsem devlet hastanesinden bakılsa sorun olmaz demi daha hiç gitmedim devlet hastanesine hep kendi doktoruma gittim
mucizemARAS dnayns mantar dedi kaşıntım koku falan yok dedim ama sıvı bi akıntı yapar ve süt kesig gibi yeşil sarı beyaz akıntın olur dedi bende yeşil oarca şeklinde diyince fitil yazdı
mucizemARAS Rmeysa_1661 ay inşallah ilk gebeliğim ve dış ilçedeyiz bi aile hekimi var ama hiç bişey de yardımcı olmuyor o yüzden içim rahat etmiyor bişey oldugunda
Rmeysa_1661 mucizemARAS korkma bende 4 ay çektim bide benim kaşıntım da vardı doktor iskelet üzerinde göstermişti bana nerede bakteri diye bebeğin amniyo sıvısı onu dış etkenlerden koruyor zaten sen kendin rhaat et diye tedavi oluyorsun 😊
minik_kalbim mucizemARAS Tesekkür ederim.Belirti göstemiyor pek sadece idrar yaparken yanma ve idrar butti sanarken bi damlada olsa sonradan gelmesiydi yeşil akıntim aman aman çok degil zaten ama bazen iç camasirmida göruyordm idrar sonrasi silinirken de peceteye gelmesiyle farkettim.iki kez bi haftalik fitil kullandim ama hala az az geliyo
mucizemARAS minik_kalbim aynı durumdayım Elazığ Medicalde doktorum zor gidebiliyoruz cok uzagız inşallah sıkıntı cıkmaz
Rmeysa_1661 mucizemARAS doktor normal kan tahlili yapıyor ama sen ekstradan söyle de böyle böyle hocam o sana fitil verir
mucizemARAS Rmeysa_1661 bu gün gittim bebegin suyuna baktı akıntın su deil sızma falan deil endişelenme dedi mantardır dedi tahlil yapmadı zaten iki hafta önce yaptırmıştım bişey çıkmamıştı fitil yazdı direk
dnayns mucizemARAS Hımm çok teşekkürler ☺️ ben de yine eski kullandığım fitilden alayım madem, geçmiş olsun tekrar 🙏