mucizemARAS bende bir ara yaşadım ara ara oluyordu enfeksiyon falan sıkıntımda yoktu daha sonra kendiliğinden geçti sanırım hormonlarla alakalı bir durum.Tabi yinede kendi doktorunuza danışmakta fayda var çünkü onla alakası olup olmadığını bilmiyorum ama ilerleyen zamanlarda bir lekem olmuştu kırmızı çok azda kahverengi akıntım göründüm doktora ama bir sıkıntı yoktu şükür benimde 21.haftam falandı