Fridasrose merhaba. 17. Haftamda bende de çıktı. Hemde çift taraflı iki adet. Doktorum bana korkma geçecek dediysede dinlemedim haftalarca kendimi mahvettim. Sonra detaylı ultrasona perinatoloğa yönlendirdi doktorum. Detaylıya perinatolog baksın onlr daha güvenilir dedi. Perinatoloğa gittiğimde kistin biri kaubolmuştu . Perinatolog öbür kistte geçer boşver umursama bebeğinin organlarında sıkıntı olmasın yeter ki dedi. İçim rahatladı düşünmemeye başladım. Kendi doktoruma tekrar kontrole gittiğimde öbür kistinde kaybolduğunu gördük. Bu kistler su birikintileri. Bebeğe asla bi zarar vermiyor asla bi engel durumu oluşturmıyor. Bu şekilde doğsa bile asla bebişe sıkıntı vermiyorlar. Lütfen hiç üzülmeyin. Geçmesini bekleyin