18 haftalıkken bende de çıktı, iki tarafta. 4 lü tarama yaptı organlarına baktı. Başka anomali yoksa korkulacak bir şey olmadığını söyledi. %90 28. haftada geçer dedi. Tarama temiz çıktı, iki hafta sonra gel küçülüp küçülmediğine bakalım dedi. Yarın kontrolüm var inşallah küçülmüştür 🙏🏻 Sizin için de dua edicem kendinizi harap edip bebeğinizi etkilemeyin lütfen 🙏🏻