serapinci ben buna bağlıyorum canım, iğnenin ucunda hava oluyor, biraz bastırıp havasını aldırıyorum ayrıca iğnenin ucunda sakın damlacık olmasın, eczaneden iğnelerimi alırken alkol de rica ettim bir şişeye koydu verdi. Güzelce siliyorum o bölgeyi ve bir elimle derimi sıkıştırıp göbek deliğimin 3 parmak yanlarına (eğer göbek deliğimin sağ veya sol aşağısına doğru yaparsam kan çıkıyor bir kaç kez denedim) yavaş yavaş dik bir şekilde iğneyi batırıyorum. Sonra da yavaşça enjekte ediyorum, maşallah diyim 2 aydır hiç morartım yok doktor bile şaşırdı sen iğneleri vurduğuna emin misin diyor 😁