Kirmizigul canım benim de pıhtılaşma bozukluğum var, hamileliğimi öğrendikten 4 gün sonra başladım clexane’a.. iğne olmaktan aşırı korkan biri olduğum için eşime göbekten vurdurdum ilk günlerde, sonra baktım ki hızlı yaptığı için morarmalar oluşuyor, ben de kendim yapmaya başladım ☺ Hiç korkma canım alışıyorsun zaten, arkadaşlar koldan ve bacaktan yapıyormuş ama en az acıyan yer göbek kesinlikle 👌🏻 İğnenin ucundaki havayı alıp yavaşça enjekte edersen de hiç morarma filan olmuyor. Allahım bebişlerimizi sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin ☺ Umarım gebelik testin pozitif çıkar🙏🏻😍 Bir de doğuma kadar kullanacağım iğneyi ama herkesin durumuna göre farklılık gösteriyor olabilir