Mcakir Beyzabuglem zamanla olur umarım. Ben bir de doğal maden suyu içiyorum gazını iyice alıp. Doktorum onunda faydası olabilceğini söylemişti. Sende danış istersen 😊
halitefe Mcakir işte daha birkaç parça daha aldım abartmasam mı elimde kalmasın sonra diye bir ara verdim birşeyler almaya bakalım ne olacak 😅😅
Ebru2403 Mcakir zaman hızlı geçiyor ya 🤭bende tamamladım sayılır herseyini bakalım hayırlısıyla gelsinler
-Ozlemcelik388 Bizde 27 haftalık olduk ☺️ Martin 13 doğum. Sezeryan olacak. Henüz hicbirsey almadım inşallah ocakta almaya başlayacağım 🙏🤰
Kuzeyufuk Ebru555 bende beşik babynest 10tane falan atlet 4tane alt pijama ağız mendili 1tane 10lu hastane çıkışı 1tane 5şi hastane çıkışı aldım .
threestar Mcakir 29+5✌🏻 Son eksikleri tamamlamaya çalışıyoruz biz de, kıyafetlerin çoğu hazır yıkadım yerleştirdim astım bebek arabası beşik kanguru bakım ürünleri vs aldık en sona hastane çantam kaldı eksikleri tamamlayınca onu düzenleyeyim diyorum bir arkadasım 30’dan sonra çantanı hazırla dedi 😳
Mcakir threestar ay ne güzel halletmişsin bende İnşAllah 32 ye kadar hastane çantası dahil bititmeyi planlıyorum😊
Rabia54_ 27+2 haftalığım zorunlu sezeryan olucam şimdiden ağırlaştım az biraz yürüyünce belim kopuyo bebek arabasını aldık beşiğini şipariş verdik 1 aya kadar gelecek kıyafet olarak da eksiklerimiz var daha süs püs temizlik vs eksik çok
sagsbry Mcakir 31 haftalık oldum daha hiç birşeye başlamadım.. Biraz geç yıkamak istiyorum ki dolap kokusu sinmesin diye.. ocak başında evin temizliği, bebek kıyafetlerini yıkama, hastane çantasını hazırlama işlerine başlıycam Allahtan Bi mani gelmezse🌼💛
Secil_zeynep Bizde 31 haftalığız bende yıkama ütüleme işlerine yavaş yavaş başladım herşey yerleştikten sonra da parça parça ev işleri derken günler çabucak geçer🤲🏻😍💕
Mcakir Secil_zeynep ay ev işi nankör zaten bi sildiğim yer 3 gün tozlanmasa yani😅 daha önce bı kdr fark etmezdim şimdi zor geldiği için batıyor😅
threestar Mcakir yavaş yavaş yapayım dedim ben biraz paniğimdir eksik gedik olursa zorlanmıyım diye ama tabi olacağı varsa yine olur 😅 yaparsınız yaparsınız
Secil_zeynep Mcakir aynen öyle günlük işler yapılıyor yapılmasına ama ağırlaştıkça bir günde yapacağım işi iki günde yapmayı tercih ediyorum artık😅yoksa bu sefer yorgunluk çok oluyor🙃
Mervem23 Bende 29+3 haftaligim 🥰🥰 oda takımını hallettik ihtiyaçlardan da acil olanları hallettim sadcee kendi ihtiyaclarim kaldı onu da Ocakta hallederim insallah 🌺🌺ben çok mu aceleci davranıyorum diyordum sizin yorumları okuyunca yalnız degilmisim dedim🙈🥰💕💕💕
Mcakir Mervem23 ay ağırlaşmadan iyice herşeyi yapmak lazım gebelik ilerledikçe bunu daha iyi anlıyorum😅
Bursa97 Mcakir bizde 30+2 yiz çoğu alışverişimiz bitti yıkama ütüleme işlerinide hallettik 🥰 benim astımım var karnım büyüdükçe hareket etmek daha zor ve yorucu olduğu için biraz erken bitirmek istedim bir tek çantam hazırlanacak kaldı birde ev temizligim falan 😊
ipekkkkkkk7 Mcakir 31+5 iz tüm eşyaları alındı yıkadım utuledim yerleştirdim benim de eşyalarım hazır hastane çantanız da hazır elhamdülillah 🤲🌹bir süs eşyaları kaldı onu da kapı süsü ve magnet kendim yapicam bunlar dişında artık tek eksiğimiz prenses kızımız 🥰❤️👧🤰
asenatrk ipekkkkkkk7 Kaçıncı haftada hazırladınız çantanızı? Bende biraz sabırsızım 32 de hazırlarım diye düşünüyorum 🙈
asenatrk Mcakir 26+4 üm bütün hazırlıkları bitti sadece yıkama ütüleme kaldı onlar içinde biraz daha bekliyorum çünkü ütüleyip hastane çantası hazırlıcam🙈🙈 sabırsızımmm
Asya2021 asenatrk bende 26+4 canım aynı sabırsızlık bende de var bir an önce doğsa da sevsem diye can atıyorum. Senin kız mı erkek mi