ecmoms Merhaba, 2 hafta önce aynı şeyleri bende yaşadım. Evde test silik çıkmıştı, kan verdim değerim 45.5 çıktı. 3 gün sonra 365 olmuştu. Bugün de çok şükür keseyi gördük. Doktor bana çok erken öğrenmişsin demişti. Sizin de çok erken gebelik olabilir😍 hayırlısı olsun hakkınızda🤲🏻