Dilara105 Bende 21 haftalığım sigaraya devam , tabiki sayıyı düşürdüm ama devam yani içme içme hamilesin diyorlar , bunu bende biliyorum zaten?
Mehpeyker Dilara105 Günde kaç tane içiyorsunuz? Ben 5-6 tane içiyorum :( Maalesef bırakmayı başaramadım
Dilara105 Mehpeyker valla 2 paket içiyordum gebelikten önce , şimdi 10 - 12 buluyor doktoruma da söyledim , sigara bebeği özürlü yapmaz yanında yoğurt ye falan dedi içmemi istemiyor tabiki psikolojik olduğunu bizde biliyoruz ama napalim içiyoruz olsa birakicaz zaten
Nazliinan2015 Bende hamile olduğumu öğrenmeden önce 1 paketi geçerdi şuan 8 haftalık hamileyim 10 12 değişiyor içmmek istemedikçe daha çok istiyor canım 1 tane oğlum var onu öğrendiğimde bırakmıştım ama bu hamileliğimde tam tersi hem korku hem vicdan azabı çekerek içiyorum keşke bırakmak kolay olsa ne yapacağımı hiç bilemiyorum değiştirdim düşük nikotinlisini içiyrm hatta kalbim bazen çarpıntıda yapıyor ne lanet bişeyse ona rağmen bile bırakamıyorum😔
Elifaysu iremgas evet içiyordum ama dokuz aydır ağzıma sürmedim gebelik testinde öğrendiğim gibi kırıp attım paketimi günde iki paket bitiren biriydim bidahada içmeyi dusunmuyorum
Malidlgz iremgas bende dört haftalıkken öğrendim hamileliğimi ilk uc gün birer kez cekfim sigaradan ilk hafta çok aradım sonra alıştım iki hafta oldu içmiyorum.inan ki zor biliyorum ama bebeğimiz için bırakmamız lazım onun sağlığı için bıraktım 🙏🏻